Tzv. SIN (SOLUS Identification Number) je osmimístný kód, který je nutný pro užívání služby SMS výpis. Bez něj tuto službu nelze využít. SIN slouží k Vaší identifikaci a umožňuje Vám ověřovat si aktuální stav závazků vedených o Vás v Registru FO.
Své unikátní SIN nikdy nesdělujte další osobě! Doporučujeme chovat se ke svému SIN obdobně jako například k PIN k platební kartě. Pokud dojde k vyzrazení Vašeho SIN, doporučujeme jej ihned zablokovat.
Nemusíte, ale vzhledem k tomu, že SIN kód slouží k Vaší identifikaci a umožňuje Vám ověřovat si aktuální stav závazků vedených o Vás v Registru FO, tak doporučujeme chovat se ke svému SIN kódu obdobně jako například k PIN k platební kartě a proto nedoporučujeme používat jiné než vlastní číslo telefonu.
Jakmile se podaří propojit příchozí platbu s Vaší žádostí o SIN kód, tak klientský servis zavolá na Vaše číslo ze žádosti a v rámci monitorovaného hovoru proběhne krátké ověření Vaší totožnosti.
Pokud se nepodaří Vám dovolat pošleme Vám SMS zprávu s prosbou o zpětné zavolání, budeme čekat 10 dní a poté žádost stornujeme.
Ano, můžete, ale na Vašem čísle musí být povolena služba Premium SMS (povoluje ji Váš operátor).
SMS se SIN kódem po objednání prostřednictvím Elektronické žádosti pro SMS distribuci je klasická SMS, zatímco SMS Výpis funguje na základě technologie Premium SMS.
Pokud Vám přišla SMS se SIN kódem na Vaše telefonní číslo, ze kterého jste se následně zkusil/a odeslat žádost o SMS výpis a odpověď nedorazila, pak se může jednat o případ, kdy nemáte u svého operátora povolenou službu Premium SMS.
Tento stav může nastat při následujících situacích:
1) Odeslal/a jste žádost, ale neodeslal/a jste platbu nebo jste špatně vyplnil/a platební příkaz a platba se nespárovala.
Žádost čeká v systému na příchozí platbu 10 dní. Poté je stornována. Pro ověření, zda platba v pořádku dorazila, kontaktujte klientský servis.
2) Odeslal/a jste správně žádost, odeslal/a jste správně platbu, ale nepodařilo se telefonicky ověřit Vaši totožnost.
U každé přijaté a zaplacené žádosti ověřuje klientský servis totožnost žadatele prostřednictvím krátkého telefonátu. Pokud se nedovolá, tak posílá SMS zprávu s prosbou o zpětné zavolání.
Pokud neproběhne monitorovaný ověřovací telefonát, tak nebude žádost vyřízena.