Klientský servis sdružení SOLUS

Klientský servis lze kontaktovat na telefonní lince 222 368 707, která je zpoplatněna částkou dle Vašeho tarifu. Provoz této linky je v pracovní dny v době pondělí až čtvrtek od 8:00 do 17:00 hod. a v pátek od 8:00 do 16:30 hod. Tuto linku provozuje Společnost pro informační databáze, a.s.

UPOZORNĚNÍ: Pracovní doba v týdnu od 29. září 2020 do 2. října 2020 je pouze od 8:00 do 16:30 hod.

Klientský servis zajišťuje tyto činnosti:

  • odpovídá na telefonické a písemné dotazy klientů,
  • zpracovává a vyhotovuje písemné odpovědi z registrů SOLUS,
  • odpovídá na dotazy klientů týkající se příchozích SMS po obsahové stránce,
  • vyřizuje podněty od klientů v případě nesrovnalostí v registrech zájmového sdružení právnických osob SOLUS.