Klientský servis sdružení SOLUS

Klientský servis je možné kontaktovat prostřednictvím automatického hlasového systému, který Vám pomůže nalézt odpovědi na Vaše nejčastější dotazy v rámci telefonní linky 222 368 708. Volání na linku klientského servisu je zpoplatněno běžnou cenou místního hovoru pro volání z pevné linky.

V případě, že na tel. lince 222 368 708 nenaleznete odpověď na Váš dotaz, lze kontaktovat operátora klientského servisu na telefonní lince 222 368 707, která je zpoplatněna částkou dle Vašeho tarifu. Provoz této linky je od pondělí do čtvrtka v době od 8:00 hod. do 18:00 hod. a v pátek v době od 8:00 hod. do 17:00 hod. Tuto linku provozuje Společnost pro informační databáze, a.s. a technicky zajišťuje MEDIA SUPPORT s.r.o., Na Žertvách 132/24, 180 00 Praha 8.

Klientský servis zajišťuje tyto činnosti:

  • odpovídá na telefonické a písemné dotazy klientů,
  • zpracovává a vyhotovuje písemné odpovědi z registrů SOLUS,
  • odpovídá na dotazy klientů týkající se příchozích SMS po obsahové stránce,
  • vyřizuje podněty od klientů v případě nesrovnalostí v registrech zájmového sdružení právnických osob SOLUS.

Provoz klientského servisu je zajištěn od pondělí do čtvrtka v době od 8:00 do 18:00 hodin a v pátek v době od 8:00 do 17:00 hodin.